«Хорошу» новину отримують державні службовці України від Уряду. Обіцяне підвищення заробітної плати відтерміновується і вона надалі залишатиметься чи не найнижчою в Україні.
Отже, на виборах використано у повній мірі адміністративний ресурс і потенціал державних службовців та працівників бюджетної сфери, а тепер їм можна показати і дулю під самісінького носа.
17 листопада 2011 року Верховною Радою України прийнято нову редакцію Закону України «Про державну службу», який вступає в дію з 1 січня 2013 року.
Новий Закон в усіх відношеннях суттєво гірший за старий. Містить багато «новацій», які викликали несприйняття та нерозуміння навіть у тих, хто активно просував його у Верховній раді України.
Ним на державних службовців покладено ряд суттєвих обмежень, але це не компенсовано ніякими соціальними гарантіями.
Працівники місцевих державних адміністрацій сподівалися, що отримають хоч якісь доплати відповідно до нового Закону, але урядовий проект Закону України
«Про внесення змін до Закону України «Про державну службу» (р. №11401) розвіює всі ілюзії.
Пропоновані зміни: «Розділ IX «Прикінцеві та перехідні положення»
1.Цей Закон набирає чинності з 1 січня 2013 року, крім статі 46, частини першої - третьої статті 47, пункту 1 частини одинадцятої статті 49 в частині перерахунку раніше призначених пенсій у зв’язку із зміною мінімальної заробітної плати, статті 51 в частині виплати грошової допомоги та підпункту 1 пункту 3 розділу IX цього Закону, які вводяться в дію з 1 січня 2014 року.
2. Визнати такими, що втратили чинність з 1 січня 2013 року:
Закон України "Про державну службу" (Відомості Верховної Ради України, 1993 р., N 52, ст. 490; 1995 р., N 29, ст. 216, N 34, ст. 268; 1996 р., N 16, ст. 71; 1999 р., N 24, ст. 208; 2001 р., N 33, ст. 175; 2003 р., N 14, ст. 97, N 30, ст. 247; 2005 р., N 2, ст. 32, N 10, ст. 193, N 26, ст. 346; 2006 р., N 1, ст. 18, NN 9 - 11, ст. 96; 2007 р., N 7 - 8, ст. 66, N 9, ст. 69; 2008 р., NN 5 - 8, ст. 78; 2011 р., N 10, ст. 63, N 23, ст. 160, N 41, ст. 414; із змінами, внесеними законами України від 7 липня 2011 року N 3610-VI та від 8 липня 2011 року N 3668-VI); крім статті 33, частини першої статті 34, частини першої статті 35 в частині виплати допомоги для оздоровлення, які втрачають чинність з 1 січня 2014 року;».
Як вирок для державних службовців та особливо брутально і цинічно звучать слова пояснювальної записки до цього законопроекту:
«6. Регіональний аспект Проект Закону не стосується питання розвитку адміністративно-територіальних одиниць.
7. Запобігання корупції
Проект Закону не містить правил і процедур, які можуть містити ризики вчинення корупційних правопорушень.
8. Громадське обговорення
Проект Закону не потребує проведення консультацій з громадськістю.
9. Позиція соціальних партнерів
Проект Закону не потребує узгодження з соціальними партнерами.
10. Оцінка регуляторного впливу
Проект Закону не належить до регуляторних актів.».
|