null

Меню сайту
Пошук


Обрати мову на сайті

Select Language Online

волог.:

тиск:

вітер:

волог.:

тиск:

вітер:

волог.:

тиск:

вітер:

волог.:

тиск:

вітер:

волог.:

тиск:

вітер:



Праздники сегодня
Головна » 2012 » Лютий » 25 » Укрзалізниця та Міністерство інфраструктури: рух приміського поїзда «Кременчук-Павлиш-Кременчук» відновлено не буде!
11:19
Укрзалізниця та Міністерство інфраструктури: рух приміського поїзда «Кременчук-Павлиш-Кременчук» відновлено не буде!

Жителі м. Кременчука  вже не перший рік вимагають відновлення руху електропоїзда по маршруту Кременчук-Павлиш-Кременчук та забезпечення прав на пільговий проїзд, але влада не йде назустріч людям.

В останньому зверненні на адресу народного депутата С.Гордієнка вони  звертали увагу на те: «що можновладці Укрзалізниці, Південної залізниці, робили і роблять все можливе й неможливе, щоб пасажирські перевезення у приміському сполученні були збитковими. …Майже три роки просили начальника Південної залізниці, антинародного Героя України, пана Остапчука В.М. пустити пільговий електропоїзд, замінивши у графіку «дитячий екскурсійний» рейковий автобус, у салон якого люди маленького зросту, похилого віку, з хворими ногами, з низьких посадкових платформ залазять рачки, а у салоні сидять на вузьких сидіннях з колінами сусіда навпроти між своїми ногами (це мабуть новий вид послуг, за який треба платити).  

Та й допросилися. З 6 грудня 2011 року рейс пільгового електропоїзда Кременчук-Павлиш-Кременчук з часом відправлення о 15 годині 45 хвилин з Кременчука до Павлиша і зворотньому напрямку керівництво Південної залізниці зняло.

…Тому й просимо Вас зробити депутатський запит до Президента України Януковича В.Ф., нехай дасть вказівку відповідним службам замінити рейковий автобус на пільговий електропоїзд і до того ж подивиться, як могли пільгові категорії населення України нанести такі величезні збитки Укрзалізниці. З повагою. пенсіонери-Ваші виборці».

Депутатом-комуністом було підготовлено депутатський запит і оголошено на сесії Верховної ради України. Всі жителі міста чекали, особливо пільгова малозабезпечена категорія людей, які взяли, по рекомендації пана Азарова М.Я., лопати і зібралися доїхати поїздом до дачі чи стареньких родичів. Чи піде керівництво держави і залізничного транспорту на зустріч трудящим  Кременчука?  Чи далі вестиме  наступ на соціальні права громадян?

Відповіді Укрзалізниці і Міністерства інфраструктури на вимоги людей і запит депутата шокували людей своєю невблаганністю. В них сказано, що рух приміського поїзда «Кременчук-Павлиш-Кременчук»  відновлено не буде. Мовою «великих керманичів» це звучить так : «Верховна Рада України Народному депутату України Гордієнку С.В.

Міністерством інфраструктури разом з Державною адміністрацією залізничного транспорту опрацьовано Ваш депутатський запит від 22.12.2011 щодо відміни приміського поїзда у складі з двох пасажирських вагонів і магістрального локомотива сполученням Кременчук - Павлиш - Кременчук Південної залізниці та повідомляється.

Приміські пасажирські перевезення здійснюються в умовах гострої нестачі фінансових ресурсів та моторвагонного рухомого складу. Одним із ключових питань у роботі залізничного транспорту є зниження збитковості від пасажирських перевезень шляхом оптимізації технологічних процесів та, як наслідок, зменшення експлуатаційних витрат. Однією з причин збитковості є недокомпенсація збитків залізниці облдержадміністраціями за перевезення пільгових категорій пасажирів.

Згідно зі статтею 9 Закону України «Про залізничний транспорт» збитки залізничного транспорту загального користування від використання пільгових тарифів відшкодовуються залізницям за рахунок державного або місцевих бюджетів залежно від того, яким органом прийнято рішення щодо введення відповідних пільг.

За 11 місяців 2011 року збитки Південної залізниці за перевезення пільгових категорій громадян по Полтавській області були компенсовані лише на 49 відсотків, недокомпенсовано 4,3 млн. грн.

Недоотримання коштів не дає змоги в повному обсязі забезпечити придбання запасних частин, матеріалів та комплектуючих для ремонту рухомого складу, що негативно впливає на безпеку руху, технічний стан моторвагонного рухомого складу, який потребує негайного оновлення.

Також відповідно до статті 10 Закону України «Про залізничний

транспорт» придбання електро- та дизель-поїздів для приміського сполучення

здійснюється за рахунок коштів залізниць із залученням коштів місцевих

бюджетів.   Наразі   місцевими   органами   виконавчої   влади   положення

вищезазначеної статті також не виконується, тобто кошти на рухомий склад не виділяються. За таких умов залізниці України вимушені проводити оптимізацію графіка руху приміських поїздів шляхом скорочення їх кількості та переведення в розряд більш рентабельних.

Зважаючи на нерентабельність приміських пасажирських перевезень, виникає потреба в оптимізації експлуатаційних витрат шляхом внесення відповідних змін до графіка руху поїздів, забезпечуючи при цьому безпечні та комфортні умови проїзду пасажирів.

З 06.12.2011 відмінено приміський поїзд № 6665/6666 Кременчук -Павлиш - Кременчук, який обслуговувався складом з двох пасажирських вагонів та магістрального локомотива (експлуатаційні витрати протягом 11 місяців 2011 року склали близько 632,9 тис.грн.). На зазначеній дільниці курсують прискорені поїзди у дальньому і місцевому сполученні, які обслуговуються спеціалізованим рухомим складом - рейковим автобусом без додаткових послуг № 895/896, 899/890 Кременчук - Павлиш (експлуатаційні витрати рейкового автобуса за цей же період часу склали 512,5 тис.грн., що на 120,4 тис.грн. менше, ніж у разі експлуатації складу з двох пасажирських вагонів і локомотива).

Право на пільговий проїзд у таких поїздах надається відповідно до вимог чинного законодавства для пасажирських поїздів.

Виходячи з вищевикладеного, відновлення курсування збиткового приміського поїзда № 6665/6666 сполученням Кременчук - Павлиш – Кременчук, або заміна інших поїздів на цьому напрямку, які обслуговуються рейковими автобусами, на інший рухомий склад для Південної залізниці є недоцільними».

Від Міністерства інфраструктури України цей лист підписав перший заступник Міністра К.Єфименко, а аналогічний лист від державної адміністрації залізничного транспорту України (Укзалізниці)  - в.о. генерального директора М.І.Сергієнко.

Кременчужани дочекалися: влада «почула» людей. Приміські електропоїзди та автобуси на окремих маршрутах відмінено. Незабаром весна. Чим дістатися до своїх городів і дач? Сподіваємося, слово-відповідь владі трудящі Кременчука скажуть на наступних виборах.

 

                         Прес-служба Кременчуцького міського комітету Компартії України

Переглядів: 530 | Додав: hordienko | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входа
Календар
«  Лютий 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829
Опитування
Как Вам живётся при "украинском" капитализме?
Всього відповідей: 305
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


















Сайт народного депутата України Володимира Даниленка

Коминформ







Всі права захищено © 2010 Сумський обласний комітет Комуністичної партії України.
Сайт управляється системою uCoz