З
своїм зверненням вони звернулися до народного депутата С.В.Гордієнка (мова
оргигіналу): «Народному депутату України
Гордієнко Сергію Володимировичу. Шановний Сергію Володимировичу! Звертаються
знову до Вас пенсіонери-виборці міста Кременчука, Кременчуцького району та с.м.т.Павлиш,
яких дуже хвилює проблема антинародних дій керівників Міністерства транспорту
та зв'язку України, Укрзалізниці, Південної залізниці та зменшення значної
кількості пасажирських та приміських потягів. При такій реорганізації тисячі
працівників залізниці залишаться без роботи і грошей, пенсійний фонд без
додаткових надходжень, а
пільгова малозабезпечена категорія людей України, яка взяла, по рекомендації
пана Азарова М.Я., лопати,
матиме незручності доїхати поїздом до дачі чи стареньких родичів.
Нам здається, що можновладці Укрзалізниці, Південної залізниці, робили і
роблять все можливе й неможливе щоб пасажирські перевезення у приміському
сполученні були збитковими (додаток 1). В грудні 2008 року з графіка зняли приміський поїзд Кременчук-Павлиш-Кременчук, а на цей
маршрут поставили рейковий автобус (додаток 2). Після Вашої допомоги з травня 2009 року на маршрут Кременчук-Павлиш-Кременчук поставили пільговий електропоїзд
у незручний для людей та збитковий для залізниці графік, залишивши у графіку рейковий
автобус з дизельним двигуном. Майже три роки просили начальника Південної залізниці, антинародного Героя України, пана
Остапчука В.М. пустити пільговий електропоїзд замінивши у графіку «дитячий
екскурсійний» рейковий автобус, у салон якого люди маленького зросту, похилого
віку, з хворими ногами, з низьких посадкових платформ залазять рачки, а у
салоні сидять на вузьких сидіннях з колінами сусіда навпроти між своїми ногами
(це мабуть новий вид послуг за який треба платити (додаток 3)).
Та й допросилися. З 6 грудня 2011 року
рейс пільгового електропоїзда Кременчук-Павлиш-Кременчук з часом відправлення у
15 годині
45 хвилин
з Кременчука до Павлиша і зворотньому напрямку, керівництво Південної залізниці
зняло, залишивши у графіку рейковий автобус з дизельним двигуном. Тому й просимо Вас зробити
депутатський запит до Президента України Януковича В.Ф., нехай дасть вказівку
відповідним службам замінити рейковий автобус на пільговий електропоїзд і до
того ж подивиться, як могли пільгові категорії населення України нанести такі
величезні збитки Укрзалізниці. З повагою. пенсіонери-Ваші виборці».
Депутат-комуніст в черговий раз звернувся
до Віце-пемєр міністра,міністра інфрастуктури України та генерального директора
державної адміністрації залізничного транспорту України з депутатським запитом «Про вимоги жителів м. Кременчук
Полтавської області щодо необхідності відновлення руху електропоїзда по
маршруту Кременчук-Павлиш-Кременчук та забезпечення прав громадян на пільговий
проїзд».
В
ньому говориться: «До мене повторно звернулися
жителі м. Кременчук Полтаської області щодо проблем пов’язаних з зменшенням у
розкладі руху кількості пасажирських та приміських потягів, необхідності
відновлення руху електропоїзда Кременчук-Павлиш-Кременчук та пільгового проїзду
для громадян . Виходячи з цього прошу дати доручення вивчити порушену проблему,
відновити рух зазначеного електропотяга та забезпечити право громадян на пільговий
проїзд».
Чи піде
керіництво держави і залізничного транспорту на зустріч трудящим трудового Кременчука? Час покаже. Але насторожує те, що дії
керіництва залізниці схожі на оголошення пільгового проїзду «поза законом». Це своєрідна оптимізація на транспорті і різновид
наступу на соціальні права громадян. Вл.інформація.
|